Test je boerenverstand

voor jong en oud

Swipen door de vragen

DekaMarkt heeft aan Red Button Digital gevraagd een online activatie quiz te ontwikkelen rondom de campagne Boerderij Blocks. Tijdens de actieperiode kun je Boerderij Blocks sparen om zo je eigen boerderij te bouwen. Super leuk en leerzaam.

Bij DekaMarkt weten ze wat de herkomst is van de producten. Ze selecteren zelf de lekkerste en verse producten bij hun boeren. Met de Boerderij Blocks bouwen de jongste klanten nu zelf hun eigen boerenbedrijf. Spelenderwijs leren de kinderen meer over de herkomst van producten.

 
Klant
Detailresult Groep
Doel
Converterende activatie rondom campagne Boerderij Blocks
Skills
Concept, design, productie & hosting
Oplossing
Maatwerk Laravel quiz met admin
 

Leer meer over het boerenleven

Wat weten we nu eigenlijk al van de boerderij en het boerenleven? Red Button Digital bedacht en ontwikkelde “Test je boerenverstand”. Een educatieve quiz waarbij je leuke vragen over de boerderij krijgt. Door naar links of naar rechtste te swipen  beantwoordt de deelnemer de vragen. Voor de quiz start kan de deelnemer aangeven of deze moeilijke als makkelijke vragen krijgt. Daardoor is deze game leuk voor jong én oud. Aan het eind van de quiz krijgt de deelnemer een uitslag en kunnen de antwoorden op alle vragen worden bekeken. Uiteraard zitten er op de gehele online activatie genoeg conversiemomenten verstopt om het tot een succes te maken.

 

De quiz is zo opgezet dat we de techniek eenvoudig door kunnen vertalen naar een volgende campagne. Om de activatie aan te jagen zijn social video’s gemaakt. Op het gebied van conversie en het behalen van de doelen is deze online activatie is een groot succes voor Dekamarkt.

Deel met