Subway

Sub 'n Sound

Check je Code en win!

Deze code check voor Subway is in samenwerking met De Reclamefabriek ontwikkeld op basis van onze white label online activaties. In elke Subway vestiging ontvangt de klant een fysieke kraskaart bij een menu naar keuze. Na het open krassen van deze kaart is een unieke code zichtbaar. Deze code kan de deelnemer op de online code check invoeren en direct zien of er een prijs gewonnen is.

Klant
De Reclamefabriek
Doel
Branding en awareness
Skills
Productie & hosting
Oplossing
White label activatie met admin
 

Codes genereren op kraskaart

Voor deze actie zijn 105.670 unieke codes gegenereerd. Deze codes zijn verwerkt op fysieke kraskaarten die door De Reclamefabriek zijn ontworpen en opgemaakt. Na het wegkrassen van de kraslaag wordt de unieke, eenmalige code zichtbaar. Subway heeft zelf de prijs aan specifieke codes gekoppeld. Via een QR-code op de kraskaart kan de deelnemer de code invoeren op de online code check activatie.

 
 

Code check

Deze code check is gemaakt op basis van onze white label online activaties. We hebben een uitgebreide collectie aan ‘gamification’ principes waar je als klant uit kunt kiezen, zoals een kraskaart, quiz, rad van fortuin of foto contest met augmented reality filter. En alles is hosted, AVG-proof en fixed price. Bekijk hier alle mogelijkheden.

 

Meer informatie aanvragen

Interesse in een online code check als online activatie? Vraag dan hier meer informatie aan en wij sturen je een voorstel op maat.

Deel met