Toppers van

COOP

Bedankje voor COOP shoppers

Via deze kras en win actie worden de shoppers van COOP (toppers) bedankt dat zij klant zijn van COOP. Door drie maal dezelfde verse producten te krassen, maakt elke deelnemer kans op mooie prijzen. De kras en win activatie heeft een conversie en deelname ratio dat ruim boven de doelstelling lag, dankzij de eenvoud en het gamification element.

Klant
Activation Heroes
Doel
COOP shoppers bedanken
Skills
Productie & hosting
Oplossing
White label activatie met admin
 
 

Kras en Win voor meer engagement

Deze kras en win is gemaakt op basis van onze white label online activaties. We bieden een uitgebreide collectie aan ‘gamification’ principes waar je als klant uit kunt kiezen, zoals een kraskaart, quiz, rad van fortuin of vang spel. Al onze activaties zijn door ons gehost, AVG-proof en fixed price. Bekijk hier alle mogelijkheden.

 

Meer informatie aanvragen

Interesse in een kras en win als online activatie? Vraag dan hier meer informatie aan en wij sturen je een voorstel op maat.

Share with