Lopende Band
Online activatie

Spel perfect voor branding
Een lopende band game is geschikt voor het introduceren of onder de aandacht brengen van een nieuw merk, product of dienst. Deelnemers moeten jouw producten die via de lopende band langs komen onthouden (awareness) en binnen de tijd op de juiste volgorde zetten (gamification).
Het voordeel van het lopende band spel is dat je meerdere producten of diensten kunt verwerken in 1 spel. Met deze game is de deelnemer gemiddeld 60 seconden bezig. Zo zorg je er voor dat de online activatie volledig in het teken staat van jouw merk.
Doe de Online Activatie Check
Om de passende online activatie te bepalen voor het behalen van jouw campagne doelstelling, helpt Red Button Digital je graag met advies, voorbeelden en cijfers. Doe de check en weet binnen 2 minuten welke online activatie de juiste keuze is.
Waarom een lopende band game activatie?
Een lopende band game levert interactie en spanning op
Omdat de deelnemer jouw producten moet onthouden en in de juiste volgorde moet zetten, voegt dat extra spel elementen (spanning en interactie) toe aan de online activatie. Hierdoor wordt de deelname ratio hoger en de conversie beter.
Een lopende band game is perfect voor branding
Je kun de lopende band game met jouw producten of diensten zo ontwerpen dat de deelnemers de gehele activatie met jouw merk bezig zijn. Als je de ‘fun’-factor toevoegt, heeft de deelnemer ook nog een positieve ervaring met je merk.
Een lopende band game levert waardevolle data op
Met een lopende band game verzamel je waardevolle gegevens van jouw doelgroep. Deze gegevens kun je weer inzetten om je CRM te verrijken en je doelgroep beter te leren kennen.
Features

Verschillende product segmenten
Is het assortiment uitgebreid en wil je meerdere segmenten voor verschillende doelgroepen langs laten komen op de lopende band? Dan kan dat. We kunnen voor elk segment een aparte versie maken, waarin juist die producten komen die bij de doelgroep passen.

Tot wel 20 producten mogelijk
De lopende band toont minimaal 5 en maximaal 10 producten. Dit aantal is voor de meeste deelnemers goed te onthouden en zorgt zo voor een optimale gameplay. De lopende band game maakt een willekeurige keuze uit de producten die beschikbaar zijn.

Countdown timer
De optionele countdown timer zorgt voor extra spanning bij het op volgorde slepen van de producten die op de lopende band voorbij zijn gekomen. De deelnemer moet dan binnen de tijd alles op volgorde hebben staan om kans te maken op een prijs.
Meer informatie aanvragen
Interesse in een lopende band game als online activatie? Vraag dan hier mee informatie aan. Wij sturen je dan een voorstel op maat.