Meer nieuwsbrief inschrijvingen

met Online Activatie

Meer nieuwsbrief inschrijvingen met online activatie

Hoe zorg ik voor meer nieuwsbrief inschrijvingen? Deze vraag wordt ons regelmatig gesteld door online marketeers. Een terechte vraag, want e-mail marketing is een effectieve manier om leads te genereren. Er zijn veel manieren waarmee je meer nieuwsbrief inschrijvingen kunt genereren. Maar hoe kies je de methode die het best bij jouw bedrijf en jouw doelstellingen past?

Als je kiest voor kwalitatieve nieuwsbrief inschrijvingen met een hoge conversie, dan is online activatie de meest renderende methode om leads te genereren. Bij Red Button Digital geven we de voorkeur aan kwalitatieve nieuwsbrief inschrijvingen omdat dit leidt tot een hogere sales conversie en hogere tevredenheid bij onze klanten.

 

Kwalitatieve of kwantitatieve nieuwsbrief inschrijvingen

Is het doel kwalitatieve of kwantitatieve nieuwsbrief inschrijvingen? In andere woorden, ga je voor kwaliteit of voor volume. Met onze online activaties gaan we altijd voor kwalitatieve nieuwsbrief inschrijvingen, want deze zorgen voor meer kwalitatieve leads. Er zijn verschillende manieren om meer nieuwsbrief inschrijvingen te genereren zoals een nieuwsbrief aanmeldformulier op je website of aanbieden van exclusieve content voor nieuwsbrief abonnees. Het zijn beproefde methodes, die prima werken maar een relatief laag rendement hebben en je niet met zekerheid de kwalitatieve nieuwsbrief inschrijvingen opleveren.

Toegang tot exclusieve content

Een van de pijlers van online activatie is wederzijds voordeel. Dat betekend dat de deelnemer in ruil voor gegevens een cadeau, prijs of toegang tot exclusieve content krijgt. Onze online activaties die ingezet worden voor nieuwsbrief inschrijvingen zijn gericht op het aanbieden van toegang tot exclusieve content. Zo kan een deelnemer aan de ‘wijntest’ zich na de quiz inschrijven voor de nieuwsbrief met maandelijkse updates over beste wijnen en wijn aanbiedingen. Zo maken we een inschrijvingen kwalitatiever en is deze ook meer relevant voor de abonnee.

Met online activaties ontwikkelen wij quizzen en tests die er voor zorgen dat deelnemers vanuit de activatie gestimuleerd worden om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief. Hiermee leveren we nieuwsbrief inschrijvingen waarbij het voor de abonnee relevant is om de nieuwsbrief te ontvangen. Zo verhoog je de kwaliteit en voorkom je nieuwsbrief uitschrijvingen.

Online activaties voor meer nieuwsbrief inschrijvingen

De online activaties die zorgen voor bewezen meer nieuwsbrief inschrijvingen zijn de quiz, sweepstake, coupon en online kraskaart. Met name de quiz is ideaal voor het creëren van genoeg relevantie en toegevoegde waarde voor je bezoekers van de online activatie om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief. De sweepstake, online kraskaart en coupon zorgen ervoor dat deelnemers via een incentive zoals een kortingscode of coupon gestimuleerd worden tot de inschrijving.

activatie
Quiz icon Quiz
activatie
Sweepstake icon Sweepstake
activatie
Kraskaart icon Kraskaart
activatie
Coupon Actie icon Coupon Actie
 

Interesse in meer nieuwsbrief inschrijvingen met online activaties?

Laat dan hieronder een berichtje voor ons achter

Wij verzorgen een conceptvoorstel van een passende online activatie die je meer kwalitatieve nieuwsbrief inschrijvingen gaat opleveren.