Meer nieuwsbrief inschrijvingen

met Online Activatie

Meer nieuwsbrief inschrijvingen met online activatie

Hoe zorg ik voor meer nieuwsbrief inschrijvingen? Deze vraag wordt ons regelmatig gesteld door online marketeers. Een terechte vraag, want e-mail marketing is een effectieve manier om leads te genereren. Er zijn uiteraard meerdere methodes waarmee je meer nieuwsbrief inschrijvingen kunt verkrijgen. Van al die methodes is online activatie de meest renderende methode. Bij Red Button Digital geven we de voorkeur aan kwalitatieve nieuwsbrief inschrijvingen. Want want dit leidt tot meer aankopen, meer reserveringen, meer donaties en meer contact momenten.

 

Kwalitatieve of kwantitatieve nieuwsbrief inschrijvingen

Is het doel kwalitatieve of kwantitatieve nieuwsbrief inschrijvingen? In andere woorden, ga je voor kwaliteit of voor volume. Met onze online activaties gaan we altijd voor kwalitatieve nieuwsbrief inschrijvingen, want deze zorgen voor meer kwalitatieve leads. Er zijn verschillende manieren om meer nieuwsbrief inschrijvingen te genereren zoals een nieuwsbrief aanmeldformulier op je website of aanbieden van exclusieve content voor nieuwsbrief abonnees. Het zijn beproefde methodes, die prima werken maar een relatief laag rendement hebben en je niet met zekerheid de kwalitatieve nieuwsbrief inschrijvingen opleveren.

Toegang tot exclusieve content

Een van de pijlers van online activatie is wederzijds voordeel. Dat betekend dat de deelnemer in ruil voor gegevens een cadeau, prijs of toegang tot exclusieve content krijgt. Onze online activaties die ingezet worden voor nieuwsbrief inschrijvingen zijn gericht op het aanbieden van toegang tot exclusieve content. Zo kan een deelnemer aan de ‘wijntest’ zich na de quiz inschrijven voor de nieuwsbrief met maandelijkse updates over beste wijnen en wijn aanbiedingen. Zo maken we een inschrijvingen kwalitatiever en is deze ook meer relevant voor de abonnee.

Met online activaties ontwikkelen wij quizzen en tests die er voor zorgen dat deelnemers vanuit de activatie gestimuleerd worden om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief. Hiermee leveren we nieuwsbrief inschrijvingen waarbij het voor de abonnee relevant is om de nieuwsbrief te ontvangen. Zo verhoog je de kwaliteit en voorkom je nieuwsbrief uitschrijvingen.

Hoogst mogelijke rendement

Het is belangrijk dat je na de online activatie en het versturen van de eerste nieuwsbrief niet onnodig inschrijvingen verliest omdat de nieuwsbrief niet voldoet aan de verwachtingen van de abonnee. We willen ten slotte dat de nieuwsbrief leidt tot meer traffic én daarmee tot meer aankopen, meer reserveringen, meer donaties en meer contact momenten. Naast het leveren van de online activaties, verzorgen wij daarom ook advies om het hoogst mogelijke rendement uit de nieuwsbrief te halen.

 

Online activaties voor meer nieuwsbrief inschrijvingen

De online activaties die zorgen voor bewezen meer nieuwsbrief inschrijvingen zijn de quiz, sweepstake, coupon en online kraskaart. Met name de quiz is ideaal voor het creëren van genoeg relevantie en toegevoegde waarde voor je bezoekers van de online activatie om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief. De sweepstake, online kraskaart en coupon zorgen ervoor dat deelnemers via een incentive zoals een kortingscode of coupon gestimuleerd worden tot de inschrijving.

activatie
Quiz
activatie
Sweepstake
activatie
Kraskaart
activatie
Coupon
 

Interesse in meer nieuwsbrief inschrijvingen met online activaties?

Laat dan hieronder een berichtje voor ons achter

Wij verzorgen een conceptvoorstel van een passende online activatie die je meer kwalitatieve nieuwsbrief inschrijvingen gaat opleveren.