Test je boerenverstand

Online activatie voor DekaMarkt

DekaMarkt heeft aan Red Button gevraagd een online activatie te ontwikkelen rondom de campagne Boerderij Blocks. Tijdens de actieperiode kun je Boerderij Blocks sparen om zo je eigen boerderij te bouwen. Super leuk en leerzaam.

Bij DekaMarkt weten ze wat de herkomst is van de producten. Ze selecteren zelf de lekkerste en verse producten bij hun boeren. Met de Boerderij Blocks bouwen de jongste klanten nu zelf hun eigen boerenbedrijf. Spelenderwijs leren de kinderen meer over de herkomst van producten.

Maar wat weten klanten van DekaMarkt eigenlijk al van de boerderij en het boerenleven? Red Button bedacht en ontwikkelde “Test je boerenverstand” een educatieve game waarbij je leuke vragen over de boerderij krijgt. Door te swipen naar links of naar rechts beantwoord je de vragen. Door zowel moeilijke als makkelijke vragen te stellen is deze game leuk voor jong en oud.

De game is zo opgezet dat we de techniek eenvoudig door kunnen vertalen naar een volgende campagne. Dat is nog eens Digital. Made Simple. Om de activatie aan te jagen hebben we een toffe social video gemaakt. En inmiddels kunnen we de activatie een groot succes noemen.

delen: